又驚又險咁過一日
今日比人鬧左幾次 鬼叫我無聊 唔專心上堂
我只知STEPHEN係咁笑我釣魚好得意= =
上完哂就開始我FORM4的第一個QUIZ
結果都係全軍覆沒 都唔知點捱囉= =唉...
明天又要PHY QUIZ 唔做死人都溫死人啦!
SU上台果個稿其實有點無聊我覺得 我係樓下既話我一定唔聽
唉是但啦都擺左咁多心機落去就一定要盡力!
十年無落街打波了 退步左十成
之前我POST過一個KEYMAN應有既技術
一年後 我做到既又有幾多呢!? 進步是有很多但係仲未夠!
單單是看CROSSOVER我就比肥斌差十成 都是自己唔勤加練習做成的!
睇見佢做到自己都好似仲未完成咁真係有點兒自卑...
一自卑又無法帶起成隊波 唉 我所達到的真係少之又少
都係果句 多D練習吧...
|