今日a.maths...唉~得岩得21/35 真係屎~~~我發覺原來勤力真係未必會有好成果~maybe係因為我太傻...
我諗lee個blog應該唔俾教會d b/s知道好d 因為我o係之前個xg度講過唔打xg至到會考完 但係我真係好多野先講bor~
原來我o係不知不覺間講左好多唔應該出自基督徒口ge說話 真差勁><"......
原來我地班d人真係好得意 d女仔幾nice 但係有d唔多講野 d男仔都幾好 但係個個都咁咸濕......做唔過朋友哦~~~
今日要繼續努力溫書!!!目標係......頭3名!!!
|