傻傻傻宏~私人地帶喔!~
samuel2_lee
暱稱: 靜默......傻宏~
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
討厭
沒有揮之不去 吾卻窩藏...
2007-12-25
2007-12-18
2007-12-11
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 25
今日人氣: 5
累積人氣: 1187
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 24 日  星期一   晴天


2007-09-24 分類: 未分類

開始覺得返學有少少sine時間 因為......老師講解的 隨了特別難的 我都學懂了 由其是bio 唉~真不知道當初為何要repeat中五 當個自修生還好~但如果我不選擇repeat 我就唔會識倒你地 雖然我不是什麼叻學生 但有問題的儘管問個夠 不要被那沉默嚇走了!!!其實 今年目標也不是太高 因為要鬥的又鬥不過他們 況且 我也不是十分聰明 也不是什麼勤力的學生 我只不過想自己這年的時間不會白廢 我要拿應有的成績!!!我想同5A gei你地識d呀!!!請多d搵我同肥寶仔食飯丫!!!仲有希望大家努力讀書 前車可鑑也......






訪客留言 (返回 samuel2_lee 的日誌)


yungyung 於 2007-09-26 02:50 PM 發表:
hi. . 我黎左la. .he
你死la. .你話我地班d男仔咸濕. .
不過都係事實黎ga. . 算數la. .hehe>
想同我地班的同學. .做fd. 就要主動d. .唔好咁怕醜哦. hehe
希望我地會係好朋友he.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你呀~你係第一個留cm俾我ge同學仔 hehe~十萬個感激!!!希望以後大家會熟d 齊齊升中六 加油喔!!!
Posted at 2007-09-26 03:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]