琴晚玩得幾開心 但總覺得其他同學仔仲未好accept我地 可能因為我太passive掛~你講得好岩 我應該active d 但係要我改 或者
需要少少時間 但我真係希望我可以改倒!!!今日成日可以話係hea哂 不過要做ge要溫ge都總算搞掂哂~今日知道左好多野 有d真係
幾搞笑 對"佢"認識多左少少 但係lee d 可能只係少部份 希望第日有機會同"佢"有多d認識 多謝你今日同我傾左咁耐!!!希望第日都
有咁ge機會~睇黎我要比e+更勤力了!!!