san0406
暱稱: -siu k'
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-16
2007-05-04
2007-05-03
2007-05-02
2007-05-01
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Miranda
Nick
Yuki
呀妹
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


2007-01-06

01. 朋友中,,邊個最靚仔?    Nick
02. 朋友中,,邊個最靚女? Wai Wai
03. 朋友中,,邊個最好人? Ivy,彭彭
04. 朋友中,,邊個最肥? 最憎個個
05. 朋友中,,邊個最瘦弱? 朱古力
06. 朋友中,,邊個你最驚?    冇乜...
07. 朋友中,,邊個最得意? 游游
08. 朋友中,,邊個最大隻? 呀伯...都算朋友嫁!!
09. 朋友中,,邊個最玩得?    汪家禮
10. 朋友中,,邊個你最錫? 差唔多姐...
11. 朋友中,,邊個最成熟? 個個都玩玩下>3<"
12. 朋友中,,邊個最白痴? 唔知...
13. 朋友中,,邊個最守時? 我囉^^"
14. 朋友中,,邊個最串咀? 差唔多啦
15. 朋友中,,邊個最遲鈍?   魚蛋...成日食波餅
16. 朋友中,,邊個最沉默? 冇個係...
17. 朋友中,,邊個最多野講?   差唔多啦
18. 朋友中,,邊個最聰明? 唔知...
19. 朋友中,,邊個最蠢? 唔知
20. 朋友中,,邊個最有型? 唔知...
21. 朋友中,,邊個最高? 家賢
22. 朋友中,,邊個最矮? 游游
23. 朋友中,,邊個最搞野? 汪家禮
24. 朋友中,,邊個最沉悶? 唔知...

25. 朋友中,,邊個最真? 汪家禮
26. 朋友中,,邊個最夜訓? 彭彭,Ivy,Nick
27. 朋友中,,邊個最早訓? Wai Wai掛^^"
28. 朋友中,,邊個最有義氣? Nick,魚蛋
29. 朋友中,,邊個最可愛? Wai Wai^^"
30. 朋友中,,邊個最理性? 冇乜...
31. 朋友中,,邊個最任性?    唔知...
32. 朋友中,,邊個最姿整? 諗唔到><"
33. 朋友中,,邊個最有錢? 陳新龍
34. 朋友中,,邊個最外向? 差唔多
35. 朋友中,,邊個最內向? 冇乜
36. 朋友中,,邊個最獨立? 個個都識嫁啦
37. 朋友中,,邊個最依賴?    冇乜
38. 朋友中,,邊個最乾淨? 唔知...
39. 朋友中,,邊個最污糟?  我><"...打完波個時
40. 朋友中,,邊個最大黑眼圈? 冇留意
41. 朋友中,,邊個皮膚最黑? 我掛><"
42. 朋友中,,邊個皮膚最白? 唔知...
43. 朋友中,,邊個講野最大聲? Ivy,彭彭,Nick,魚蛋
44. 朋友中,,邊個講野最細聲? 好多...
45. 朋友中,,邊個講野最有道理?    唔知..
46. 朋友中,,邊個身材最好? 我算唔算^^"
47. 朋友中,,邊個年紀最大? 呀伯
48. 朋友中,,邊個年紀最細? Wai Wai掛
49. 朋友中,,邊個最專一? 個個都咁花心><"
50. 朋友中,,邊個最花心? 畫個花花係個心到...算唔算^^"
51. 朋友中,,邊個最識得多野? 魚蛋...好似好有經驗咁
52. 朋友中,,邊個最鍾意食野? 唔知...
53. 朋友中,,邊個最鍾意訓教? 魚蛋...不過都唔聽既
54. 朋友中,,邊個識玩樂器? 我...唔知算唔算><"
55. 朋友中,,邊個唱歌最好聽? 把聲甜個d囉
56. 朋友中,,邊個有領導才能? 唔知...
57. 朋友中,,邊個有奇怪癖好? 唔知...
58. 朋友中,,邊個最識儲錢? 汪家禮
59. 朋友中,,邊個最識慳錢? 汪家禮
60. 朋友中,,邊個食煙? 冇...
61. 朋友中,,邊個飲酒? 好多wor...
62. 朋友中,,邊個食草? 唔知咩黎
63. 朋友中,,邊個啪丸? 冇...
64. 朋友中,,邊個最潮? 差唔多啦...
65. 朋友中,,邊個最鍾意睇戲? 唔知

66. 朋友中,,邊個最鍾意打日記? 我^^"
67. 朋友中,,邊個間房最靚? 未見過wor...
68. 朋友中,,邊個最鍾意打機? Wai Wai掛
69. 朋友中,,邊個最鍾意傾電話? 呀妹
70. 朋友中,,邊個最鍾意SMS? 呀妹
71. 朋友中,,邊個最鍾意ICQ?    冇人用
72. 朋友中,,邊個最鍾意MSN?   個個都玩嫁啦
73. 朋友中,,邊個最鍾意QQ? 我^^"

74. 朋友中,,邊個最鍾意行街? 我!!
75. 朋友中,,邊個最FRIEND?   汪家禮
76. 朋友中,,邊個你最信任?    汪家禮,Wai Wai

77. 朋友中,,邊個你會成日同佢講心事?    汪家禮
78. 朋友中,,邊個知你鍾意邊個?    Ivy掛
79. 朋友中,,邊個知你最憎邊個?    係mkc既應該知
80. 朋友中,,邊個同你識得最耐?    汪家禮
81. 朋友中,,邊個你係岩岩識?    最少都起碼識左3個月...唔岩岩嫁啦
82. 朋友中,,邊個個電話你記得?    Wai Wai
83. 朋友中,,邊個個生日你記得?    個個都記得掛
84. 朋友中,,邊個個樣你記得?    Wai Wai
85. 朋友中,,邊個整喊過你?    ><"....
86. 朋友中,,邊個住係外地?    有...阮懷武
87. 朋友中,,同邊個認識既過程你最深刻?    冇
88. 朋友中,,你最想同邊個一齊住?    汪家禮
89. 朋友中,,你最想同邊個一齊玩?    個個都差唔多
90. 朋友中,,你最尊敬邊個?    唔知...
91. 朋友中,,邊個令你改變?    Nick掛
92. 朋友中,,邊個令你任性?    魚蛋
93. 朋友中,,邊個令你理性?    唔知...
94. 朋友中,,邊個令你成熟?    唔知啦...
95. 朋友中,,邊個令你低b?    我...唔係低b!!
96. 朋友中,,邊個令你長大?    自己...
97. 朋友中,,邊個令你變衰仔?    自己...
98. 朋友中,,邊個令你變乖仔?    自己...
99. 朋友中,,你最愛邊個?    Wai Wai^^"
100. 最後,,朋友中,,你最想邊個做哩份問卷?    Wai Wai,呀妹><"

 

 

今焦10點幾起左身...

好悶...

冇人on msn...

搵汪家禮出黎打波...

去大坑東打...

><"...

唔知食左咩我...

痴左線...

射三分...

勁準...

10球7球入...><"

kai左...

我連中場到射波...

痴線...

連續入2球...

><"...

好kai囉...

打到12點幾...

番屋企煮粉食...

13:30...

李偉浚又叫我去打波...

ya!!

小學個三條勁野又係番埋一齊(我,李偉浚,葉煒霆)...

冇見咁耐...

大家都勁左...><"

打到15:30...

番華基...

見到Wai Wai...

^^...

玩左陣遊戲...

我食左超多開心果...

但唔係代表我唔開心...

Wai Wai走左先...

其實我都想走...

但係我講好左...

我要食曬d開心果先走...

所以冇同佢一齊走><"...

跟住上新世紀搵呀媽...

食飯...

唔洗我出$$...^^"

我要儲$$...

 

我聽日去買籃球鞋...

有意人陪我"簡"鞋既...

聽日打俾我啦...

刊登時間:2007-01-06 10:37 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


2007-01-05

今焦又要叫呀媽起身...

搞到我6:30要起身...

叫完嘈鬼住曬..

又訓唔到...

7點幾先訓得番...

番到9點幾...

起身...

on msn...

見到Wai Wai...

都好早wor^^"

同佢傾左計...

Ivy個msn名寫左溫書...

我先記得...

唔該曬呀...Ivy!!

溫左陣...

家姐番左黎...

一齊叫外賣...

12:45番學校囉...

一番到佢見到nick...

救命呀!!

冇時冇刻都係到摸我...><"

我有咩好摸?!!

考試....

哇...

都幾恐怖...

係個hall到考...

好多人><"

考完去左晏架...

打左陣波...

三分又準左啦^^"

好期待聽日既練波同跑山!!

我地C garde一定要入8強...

係我講既!!><"

番到屋企on msn...

見到Wai Wai on...

又傾左陣...

溫書................

刊登時間:2007-01-05 05:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


2007-01-04

今焦要番學呀...

好早起左身...

勁早番到去...

冇野做...

訓左陣...

Reading time change左from time...

好似講聽日考試d野...

Chapel...

講壓力...

我都冇咩壓力姐...

唔知點解個個都話考試好大壓力...

大咩?!!唔覺既...><"

Chi...

唔記得左...^^"

Recess...

想去S.A.借波打...

樣衰...

S.A.冇咁早開門...

跟住冇打...

但係唔知點解...

行下行下...

魚蛋搵到個波...

咁就打左囉...

哇...

shoot波呀...

做到啦!!

好開心呀...

三分都做到啦...^^"

ya!!

Math...

好熱...

做paper紙...

悶...

music...

singing test呀!!

我唔考sing...

考clarinet...

吹到勁差囉...

有兩個高音走左小小...

唔知點解吹下吹下唔夠氣...

個心勁痛...

平時都唔會咁嫁...

可以係緊張啦...

吹A Whole New Would...

好差呀!!

Lunch...

又落去打波...

打左陣上課室...

叫文哥俾部電腦用下...

因為想上msn...

上左...

真係同我諗既一樣...

Wai Wai on左...

不過講左兩句...

就打鐘...

冇得傾><"

Eng...

Miss kay走左...

冇得玩tim><"

不過依家都應該可以玩既...

唔玩啦...

要努力讀書呀!!

I.S...

調位...

死囉...

好想跳樓...

我隔離兩個係女仔...

ok...

冇問題...

我地冇野嫁...

最大問題既係我對面呀!!

apple姐呀!!!

成日望q住我呀!!

我想嘔呀!!

我想再調過...!!!

放學...

打左陣波...

番屋企...

on msn...

跟住去補習...

哈...

個到冇左我係到一定會好靜....

補補下...

講鬼故...^^"

都唔知佢地有咩好驚...

勁唔恐怖囉...

但係佢地驚到就死咁...><"

又玩100問...^^"

01/ 你既中文名 : 吳凱燊同小k...大家最好叫我小k啦><@ e.@*^.sL*EY9f
02/ 你既花名 : 海龜...不過大過我個d人先可以咁叫我...如果唔係你就要買棺材
03/ 你而家幾多歲 : 12歲...唔算大...唔算細%E_M1A7B%mW-V
04/ 你最鍾意咩顏色 : 黑,紫
05/ 你既偶像 : Iversonx6j6HSf `#eP1e
06/ 你鍾意既號碼 : 4
07/ 你最鍾意既公仔 : 大口仔
08/ 你最鐘意既歌 : 英文,日本歌
09/ 最鍾意既牌子 : adidas
10/ 如果無人係度, 你最想大叫咩野 : 唔會咁kai囉#d i4J u]
11/ 你而家最想做咩 : 練波 !S#b{ q9eY0{
12/ 邊個人係當你有野個陣先會搵佢 : 唔知wor...好小有尼d野
13/ 邊個同你最 Friend : 汪家禮
14/ 你最憎邊個 : 肥肉當肌肉個個...自大個個
15/ 你最掛住邊個 : Wai Wai,小學fd等等
16/ 你最想同邊個去旅行 : 全家人...一年都唔知有冇一次><
17/ 有冇食煙 : 有...煙仔餅算唔算 
18/ 最鍾意係邊度玩過山車 : 塘廈 K2U&?H T+XAlX
19/ 最後食過的咩 : 珍珠雞)y6o x{ dC
20/ 你會打比邊個喊 : 汪家禮
21/ 而家聽緊咩歌 : 3月9日  
22/ 最鍾意同邊個去街 : 自己 
23/ 如果比一個願望你, 你最想做咩 : 大家識珍惜地球%XRO_$q*YAv
24/ 邊個曾經係你至愛 : 唔知wor
25/ 最近一次喊係幾時 : 唔記得
26/ 邊個人最得意 : 胡子游(w ^_-K.V/^
27/ 最鍾意邊句歌詞 : 唔知
28/ 會同邊個講心事 : 汪家禮
29/ 三圍數字 : 100,100,100...^^"...講笑姐,其實我唔知...冇量 mq}8x+s%K&TD
30/ 著幾多號鞋 : 41號.B'Ahk c,s$Z
31/ 你屋企有咩人 : 屋企人囉 
32/ 有無暗戀過人 : 小學既事囉 
33/ 有無同人表白過 : 有
34/ 你最憎你的 Friend 對你做咩 : 好多wor...不過唔知><" 
35/ 係屋企鍾意做咩 : msnv3yuRN
36/ 係屋企會著拖鞋定唔著鞋 : 一時著一時唔著
37/ 最信任邊個 : Wai Wai,汪家禮@'P8h#[ko?$}
38/ 最驚的咩 : 冇咩野好驚
39/ 沖涼個陣會沖邊度先 : 下...心口掛><",F9v4Bv)Ge
40/ 最羨慕邊個人 : 梁志皓...d胸肌真係好勁...我都要練到咁^^"
41/ 成世人做過咩事令你最後悔 : 識左班中學fduqEE5@Y:}"d2qj
42/ 最鍾意去邊度行街 : 波鞋街
43/ 慣唔慣去公廁 : 唔係好想去...好臭V|R#B_/f)J9?"v
44/ 幾耐無屙過屎 : 下...咁都好問><"...唔答a"e0d,l!~ Yi
45/ 聽過的咩說話令你永遠都唔會忘記 : 今句"是我,不要怕"...不過唔記得邊到出處><"!_&I? xX%}8I
46/ 對咩有興趣 : 手球,跑步
47/ 有無著過 T-Back : 咁都問得到><...緊係冇啦
48/ 係唔係 TB / TBG : 唔係
49/ 有無帶眼鏡 : 有
50/ 有無跌過落廁所 : 冇...好黑人嫁wor
51/ 除左阿爸阿媽之外, 有無同人一齊沖過涼 : 冇呀... 
52/ 你認為邊個 Friend 比你既感覺係好開心既 : 魚蛋,汪家禮
53/ 有咩人你一見到佢就好想笑既 : 冇咩嫁wor
54/ 你既短期目標係咩 : 學界入8強?{~S(bn%a/{4q9~-xG
55/ 覺得邊的人最唔值得可憐 : 死肥田j4y c8Ti;u
56/ 你做過咩好燸既野 : 燸? NZt y1S5A5\4BN
57/ 最常講既粗口 : "頂"
58/ 鐘意睇 / 聽咩台 : 明珠台
59/ 近期口頭襌 : ok啦Q%J6}G`jD%W
60/ 大個想做咩 : 管弦團...^^"
61/ 細個寫 [我的志願] 寫左的咩 : 好似唔記得
62/ 最想同邊個傾電話 : 小學d fd
63/ 最鍾意玩咩 game : 唔玩尼d野><"dwR8O w&v
64/ 鍾唔鍾意打機 : 唔仲意mb{:p)AU4u+re
65/ 今日睇左報紙未 : 我都想睇...冇時間q+RE9NC/F'J
66/ 覺得邊個對你最好 : 彭彭,Ivy,Yuki,汪家禮.../YW'z!N/rj@[1@#S
67/ 講出你 Friend 既名 : 好多...唔講
68/ 對上一次飲酒係幾時 : 上個星期六
69/ 對上一次跌親係幾時 : 上個星期六H1@?,fxG
70/ 有冇一件事令到你嬲左好耐, 到而家都重記得既 : 嬲都唔會好耐既
71/ 邊個係佢有事果陣先至識得搵你 : 唔知woriaX:R,v6I
72/ 而家頭髮既顏色 : 黑色><"d2CsHoq+t+h0T"s
73/ 最鍚邊個 : 好多人都鍚嫁啦boW {\
74/ 覺得邊個最靚 : Wai Wai
75/ 而家有幾多錢係身 : $0mIh0Er,Y3?
76/ 用開邊隻洗頭水 : 唔知wor...冇留意bJH R$f
77/ 有無用緊邊隻 Mask : 冇...*n3U#w4vZVF.~
78/ 有無對人好失望 : 應該有hO_1kd?q0r
79/ 著緊咩色底褲 : 唔關你事worSy%or"wr
80/ 最想邊個打比你 : 彭彭,Ivy,呀媽,汪家禮
81/ 而家最想睇咩戲 : 冇咩想睇
82/ 最想見到邊個 : 曾sir,Wai WaiKU\[R vS xG
83/ 有無試過去完廁所唔洗手 : 幼稚園唔識野米會囉
84/ 最難忘既日子 : 2月10日...冇得解...唔好問6Aov[email protected]'q
85/ 最鍾意飲咩 : 蘋果沙冰
86/ 最想去邊個屋企過夜 : 自己屋企:[-HT^:]4G8Lz&{
87/ 現在快樂嗎 : 話快又唔快...話唔快又快wor...答左等於冇答><"6Ln+rX#JOn5J/sA6c!b/{
88/ 鍾意收集咩 : 護腕...生日送俾我啦!!我等你...4月6日呀!!
89/ 有無試過偷野 : 冇...
90/ 最後一次病係幾時 : 前幾日...唔算耐
91/ 係邊間醫院出世 : 廣華k)E~&Q j |4S
92/ 覺得邊度係最舒服既 : 屋企張床BB ~!L-s8d:h3bPn
93/ 邊個可以比到安全感你 : 曾sir ba!^ ~b
94/ 有無著過三點式游水 : 好好笑呀...你估有冇
95/ 用緊咩型號既電話 : 唔記得nOq-Y~}1E9V
96/ 收過咩禮物係你最鍾意既 : 好似冇收過...如果得既...可以送野俾我嫁^^"
97/ 認為的人做咩會令你好開心 : 唔知wor jVl;V0no[z$mz-d;^v
98/ 篇野邊度返黎 : 網上囉
99/ 答到眼唔眼訓 : 唔眼訓wor!r3A%W{"O M)N
100/ 而家幾多點 : 21:22

刊登時間:2007-01-04 09:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]