今日去左動漫節.......
已經冇咩野賣啦=.=
不過今日同阿蕉同左好多COSPLAY GE人影相
好多都好靚GA
晴晴買左個假髮(係個爆炸頭)
我係等我老豆黎車個陣
晴晴係度淫叫lor
跟住老豆黎左,搭車番屋企lu~~~
11點幾個陣陳瑞儀打俾我,叫我出去一陣
行到差5多到個陣,忽然見到一個din婆係度大叫(佢係帶着爆炸頭ga)
原來係din婆晴晴
跟住3個一齊din
冇幾耐我老豆打黎
叫我番屋企