Today~~!!
家政~~!!無聊~~!!
ER~~!!戰戰競競~~!!
歷史~~!!對卷~~~!!緊緊合格~~!~!
中央~~!!故事好好聽ar~~!講得十分有趣呢~~!!
RE~~!!睇片~~!!sleep~~!!
lunchtime~~!朱穎講咗TiNg的心上人是誰給我聽~~!!係∼∼!!
搞到比cc追住黎問~~!!使用暴力~~!!
跟住TiNg話救我~~!!
Then~~!!她對TiNg........
唉~~!!
數學~~!!老師冇番~~!!Miss Li代堂~~!!
連續兩堂~~!!同學實會造反la~~!!
24叫我同佢調位~~~!!
28話:「我地要傾show跟show,34已經問咗Miss Li la~~!!」
我本來話唔好~~!!
但係佢死纏難打~~!!兩面夾攻~~!!
so應承咗lu~~!
點知Miss Li知道咗~~!!
叫我番自己個位!!~~
我以為冇事~~!!
但係佢落堂叫我同24放學去搵佢~~!!
唉~~!!我同24都打咗個「x」~~~!!
佢話我做人要分是非黑白~~!!
唔通叫你去死,你就去死咩~~!!
本來佢話我打個「x」嚴重咗D~!
但係我覺自己有調個位~~!!
so我話就打個「x」la~~
之後~~!!TiNg TuNg 雯雯 朱穎都要留堂~~!
只有我同cc在談天~~!
我飲咗罐可樂~~!!
Then~~!!同33 32 cc玩數字球~~!!
玩玩下變咗「足依欣」∼∼!!
勁倦∼∼!!
之後∼∼!!with TiNg TuNg 朱穎到秀戊坪商場∼∼!
多謝TiNg請我食雪糕∼∼!!
Then同TiNg撘13M去到總站∼∼!!
等車期間係到講:「Miss Li變咗∼」
唉∼∼!!
愈黎愈唔想上通識堂∼∼!!
聽日點算∼∼!!
|