2006 年 4 月 13 日 星期四
好耐冇上黎啦!
近一排,我申請番個ic''焦''啦,
不過都冇人ADD我~~郁悶~~
個個都唔知去口左邊~~
OH!-.-算啦~~~
我星期五要去旅行呀!!!
我仲未做哂D功課添嫁~~點算呢?
我又要做韻律PROJECT~~~
統測又就到~~~~HELP~~~~
HELP~~~~