|
|
2009 年 4 月 13 日 星期一
|
唉....
林思婷就黎生日喇!!!
[嘻嘻~可以趁機見佢一面]
但系諗左好耐
都吾知買俾佢好
如果經過呢篇blog既人
請俾d意見我牙!!!
拜託你地牙
我想送一份好...好既禮物俾佢
|
| IMISSYOU(K).2009-04-13 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 194 | »
|