|
|
2008 年 10 月 31 日 星期五
|
今日係我地學校既校慶
今日亦都係我地小學既校慶
今日我返學既時候
街度好少着顯理校服既人行返學
我仲好驚我係咪記錯時間定睇錯時間
但係去到城市中心
我見到爆多着顯理校服既人行返學
我先至放心
我地學校既校慶悶死人la
講一堆廢話
仲係甘祈禱
祈完又祈
都唔知佢想點
甘多野講
唉
今日係我地小學既校慶
爆想返去睇下
但係鬼叫我懶
唔勤力讀書
要番補習社
今日我同蔡靜怡傾msn
我問佢"你唔洗番補習社咩?
佢話佢腸胃炎
唉
真係可憐
祝佢平安,平安
- - - - - ♥ start ` XD.
`1 ; 夠吾夠薑做哂佢 ` 梗係夠la
`2 ; name`p1ease ` °﹏★-]]傻女孩♥_詩//]
`3 ; 屎忽名 `許維詩
`k0 - 大膽說說愛 ;]
`4 ; 你有冇中意人架 {冇}
{ 若冇; 跳到`8 }
`5 ; 如果佢中意你; 但吾同你表白; 你會點 `
`6 ; 佢中吾中意你 架 `
`7 ; 甘佢知吾知你中 意佢先`
`8 ; 有 冇拍過拖 `[no'']
`9 ; 搞過野 未 ` = =''冇
`10 ; 有冇睇 av ` {av??咩黎架?}
`babi - l0vet0of1ends ;]
`11 ; 點出10位好朋友名稱!=)
`12 ; 分吾 分先後架 ? {吾分掛}
a[.晴]
b.[珍]
c.[婷]
d.[蕉]
e.[怡]
f.[懿]
g.[蓉]
h.[枷]
i.[珠]
j.[樑]
[★;問題]
a 系吾系你中意ga人 `= =''佢係女仔黎架
b 系咪好憎y0u; `[唔係}
c 同 a 邊個最 低b` [都唔低b}
d 樣衰定型jai. xd `[靚女]
e 系吾系你{最}重視ge朋友. `[0k la'']
f 系咪好有錢架 `[[唔知,好似係,又好似唔係]]
h`d 系吾系仇家泥架 `[[nono,只不過佢地唔識對方姐]]
j `b 邊 個系咸蟲 `[[下,i don't know,,]
i ` 愛五愛你架先 `[鬼知]
a g . 系米人妖 ` [-唔係]
[ a - j ]* 有冇邊 個系TB <3* `[冇'']
`yOfriendst0o*<3`
`24 ; 最惡 {{蓉姐}}
`25 ; 成日請你食野Or飲野` [唔知]
`26 ; 疏遠 `[有]
`27 ; 爆潮Or 港女`[好多好多]
`28 ; 電話最難記 `[好少]
`29 ; cute `[晴]]
`30 ; 最近e排生日`[[晴]]
`31 ; 打字快`[唔知]
`32 ; 易呷醋`[唔知]
`33 ; 自閉 `[唔知]
`34 ; 奇視 `[奇視??冇]
`35 ; 最中意叫人做baby Or 豬豬`[i don't know]
`36 ; 0n msn 最多`[`[好多好多]
`37 ; 班入面最0n9的`[`[好多好多]
`38 ; 想同班friend講咩野`xd[我好掛住你地ar]
`39 ; 索`[i don't know]
`40 ; 面包`[???]
` 大膽題yOyOyOyO'*;>
`41 ; 同3個人講聲我愛妳`{1女,2男}, 有咩反應;
1_____` 痴線
2_____` 扑
3_____`屌
`42 ; 系msn個人訊息到打 ; .×〞|相信童話&#;×換來的只是滿身的傷痕...ㄍ. °童話也不過如此
`43 ; MSN打 ; 我想搵人扑野`< 3o min > 邊個add過你講關於e件事既人` {{???}}
`44 ; 系某人q0oza/xg`留10個c0mment ; 打`< 咳咳! ? > 證明 ` {下.....}
`45 ; baby`給我1句祝福句子 `恭喜發財
|
| IMISSYOU(K).2008-10-31 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 194 | »
|