依家係下午5點36分...
我依家會打番今日d野...~
我今日就同kiki呀kate一齊番學...
科學堂so bor...
中文堂so 好sleep..
英文堂so好笑...
lunch同雯雯一 齊食...
maths堂so無奈..
不過呀意超串嘴..
係度串呀sir連呀sir都唔夠佢串..
哈哈...
放學去左留堂..
勁好玩..
係度玩miss...
放學去左7仔買c 樂冰...
買完就同kiki去巴士...
去完之後就番左屋企睇電視...~
今日我會去食自助餐...~
好野,有得去食自助餐[XDDDDD''
|