好耐冇打日記lu"
真係好多謝呀婷同埋pinky仲上黎...
呢排賴左好多...
冇咩心機打日記...
唉..
真係發生左好多事,先1個學期..
就已經有咁多嘈人ge野...
係咪我地f.2調左落f.1 d風水1差唔好呢,
唉唉唉,好想調番上去...
但校長唔多想囉..
放完假又要嘈人喇...
如果真係嘈佢,我會帶個小學fd放學嘈佢囉..
我個fd話好想摑人喎...
咁咪帶佢去囉..
都唔知點..佢地嘈唔嘈都未知..
唉唉唉..
不過個條友又係衰ge...
咁多女話嘈佢..
唔知佢個條所謂ge仔會唔會幫佢呢...
唔緊要,我地會講定咖喇...
琴日食左盤菜,ok 啦
同埋同姐姐玩我好開心囉...
|