今日kiko生日呀,生日快樂..
今日自己番,因為揾唔到belle..
第1堂,英文..
今日都冇乜野好做..
好似訓..又好似玩,
我最記得就好有一隻飛天蛛,哈哈..
笑死啦,簡簡d表情..
跟住break係度抄野..
抄得好辛苦,好彩ming2陪我..
跟住人文堂有少訐好笑..
中文堂做測驗..
跟住數學堂,企後..
俾呀sir訓話..
仲有人姣仔借我過橋...咪就係呢個...
黃佩儀囉...
姣咪姣囉借我過橋...
唔係自己冇本事要借我d野黎講呀..
好9囉你...
唔知個醜字點寫..
串番你又唔出聲...
淆就淆啦賴係野咁...
lunch同雯雯,pame,kate食..
食完夾糖..跟住就番黎lu..
音樂堂同黃倩盈玩...
跟住入hall..
笑爆嘴呀,,,
最記得個句,舊ge唔黎,新ge點去..
kaka...
跟住打左一小陣ball就番歸lu..
同穎燊係7仔hea左一陣...
跟住就去左送佢去學琴..
哈哈..
佢p喎...kaka...
|