今日係家長日喇..
晨咁早就起左身喇..
超悶呀..
跟住夠鐘就出門口喇..
去左買出奇蛋..
點知番到學校溶左..
KAKA..見完就俾左黃倩盈LU..
好似好衰咁添..
跟住諗住去M記食野個陣,又見到簡簡喎..
食完番去學校又見到簡簡喎..
跟住同佢講原本諗住俾粒蛋俾佢,點知溶就俾左黃倩盈..
佢同講野個陣走哂音超爆笑囉..
番到去係咁揾人傾計,問下佢地幾多分..
跟住簡簡同陳+新走左我就同呀Ming2玩..
有時去左d課室到涼冷氣..
好好笑呀,李怡姐姐俾人趕,哈哈>.<
跟住同呀ming玩歸來吧..
kaka,呀ming唔協調..
跟住小嘉去買飯,陳sir請..
我地係度等個陣,去左13玩,後悔囉..
跟住買完番黎個陣..
我地好好笑..
講哂飲杯呀sir準備食個陣有人見家長..
當頭冇得食..
kaka..
跟住我地就去左13食,順便聽歌..
食完聽夠就過番去喇..
我最記得我食舊tak好慢,因為好好食呀..
跟住我地就搞呀sir兩舊tak超好笑呀..
食完玩完就9點30lu..
ming唔見左成績表呀..
好擔心佢...
屎,sor...
|