今日一起身,望望個鐘..
嘩,8點3喇..
oh my god..
哈哈..
拿拿臨換3..
跟住諗諗下,就慢慢黎..
因為番到去都只係8點9..
咁不如過左第1堂先啦..
咁就準時地9點05分番到去,,
點知第1堂係默書,kaka..
逃過大劫..
跟住婷婷話我有預謀呀..
真慘..
人文堂,翁sir冇番,成堂係到聽mp3..
ms都唔知死蠢到佢呀..
跟住中史ms都冇番..
又係到聽歌,..
跟住冇聽,俾左SinYe聽..
咁我同呀ming就去左後面玩..
跟住科學同SIN,同Ming係到反..
lunch同雯雯同佢個fd去左f.4食,
跟住又去左夾糖..夾左16蚊..
kaka..
數學堂一粒糖都食唔到..
只係係到呆坐,,,
放學打波..
打完去左14 hea同聽歌..
囤1到門口見到陳靖儂呀..
嘩,好開心呀..
即該過去攬住佢呀..
冇見咁耐,身材仲係咁正呀...
跟住就番歸lu>.<
|