BlOg °[▊×﹎Let me forget...all of the sadness!●
唉...
sandy3214
暱稱: HEY``/口\
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-11-28
鬼屋=D
2010-10-26
2010-10-14
2010-10-13
文章分類
全部 (345)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 941
今日人氣: 6
累積人氣: 13109
網站連結
尚無任何連結
 
 
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天  

 

迪士尼一日遊 愉快 分類: 未分類

今日

我同CC,水魚,珊珊一齊去迪士尼,(係做義工,但可以自由活動)

首先,

去左探險世界,

冇咩新野玩,

同以前一樣,

之後我就玩左一次Space mountain,

我Dfd痴架!

玩左十次以上,

我發誓我以後一定唔會再玩Space mountain,

真係好驚呀!

之後仲玩左三次巴斯光連and

三次旋轉木馬,

反而我最中意既小小世界只玩左一次,

可惜!!

之後又同CC既細老玩Winnie the pooh,轉轉杯,

因為我Dfd又去左玩Space mountain,

唉∼∼

集合左之後就去睇3D,

講真睇左好多次啦!!

之後就見到布魯托,

就同佢影相,

點知佢竟然嘿我地囉!

搞到我地都好驚,(最驚個個係我囉)

好似變態咁,

搞到我同跳跳虎影相時,

有D陰影囉!

到左晚上,

我地是但企係一個位睇煙花,(我第一次睇)

我最中意莫非係Mulan個part,

令我好懷念之前呀!!!

D煙花真係好令呀!!

其實我同珊珊都影左好多相架,

不過冇post上黎,

Sor.....

到左8:30,

煙花就睇完,

我地就集合,

一齊搭旅遊巴番去寶琳,

之後就歸家啦!!

番到屋企已經10:30啦!!

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 
 
 
 
 
發表時間:2009-05-17 03:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 sandy3214 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]