BlOg °[▊×﹎Let me forget...all of the sadness!●
唉...
sandy3214
暱稱: HEY``/口\
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« July 2025 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2010-11-28
鬼屋=D
2010-10-26
2010-10-14
2010-10-13
文章分類
全部 (345)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 941
今日人氣: 1
累積人氣: 13090
網站連結
尚無任何連結
 
 
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天  

 

2009-05-21 愉快 分類: 未分類

今日,

冇咩特別事發生,

冇野寫.....= =

仲有兩個禮拜就考試啦!

好快呀!

都未開始溫書,

唉~~

盡力而為啦!

希望成績唔好退步太多啦!(我知道一定會退步)

而且好快F.2就完啦!

其實我覺得F.2開心過F.1,

比F.1識左多D fd,(桐,阿Tre,高小姐,櫻櫻,Hitomi,Joyce,ck,Fai等等.............)=]

而且又有Mulan,

Mulan令我地個班變得更團結,

又有得玩,

十分開心呢!

雖然而家我個位十分之唔好,=[

但都其他既事都尚算ok啦!

唉~

好好珍惜未來兩個月吧!!!

=======]]]]]]]]]========]]]]]]]]]]]]

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 
 
 
 
 
發表時間:2009-05-21 07:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 sandy3214 的日誌)


FungTsang 於 2009-05-22 07:04 PM 發表:
到底係咪你?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]