| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 6 月 3 日 星期三 |
2009-06-03  |
分類: 未分類 |
今日,
好開心呀!
終於完成左DT呢舊野,
唔講你唔知,
個舊野真係好煩!!
全靠ck既幫手,
(ck唔只幫手,係幫我做曬全部)
好多謝佢呀!!
如果唔係,
我舊野應該還未出世,
其實安祖連娜都有幫我,
只不過.......(唔開我事架,怪就怪ck啦)
好多謝所有幫過我既人=]
VA做左一個襟章,
係Bass做主角啊!(好令呀)
唔講唔知,
今日已經係F.2最後一個cycle,
有DD好唔捨得既感覺,
唉!!
透過Miss.Tai口中得知,
我地個組專題最高分,
有可能要去hall,
啊!到時又有可能會大笑,
比人鄙視就唔好啦!!
一定一定唔可以笑~~
MSN再一次中毒,
點解?我同病毒太有緣啦!=[
P.S:有人留既CM....太滑稽了!
用文言文
好無奈囉= =
|
|
|
|
|
李燈泡 於 2009-06-04 04:42 PM 發表:
你好,我係頭皮怪 即休坐o係你隔離既李燈泡 請問你對於我既頭皮有乜野感想? 係咪好乾淨呢? 好似落雪咁,炎炎夏日,係咪好涼爽呢? 你睇唔睇得明我打乜? (zue hou yi ju zi ji fan yi
|
|
|
Lee Bulb 於 2009-06-03 07:59 PM 發表:
nae ho,or hae tou pei gui jake hae chore hae nae garg nae ge lee dung pao ching mun nae dyue yu or ge tou pei you mud yeah gum sheung? hae mike ho gon jan ne? ho chi lot shit gum,im im ha yut,hae mike ho learn shorn ne? nei tae ng tae duck ming or da mud? tae duck ming jou tone or gong la! ha ha ha!!!
|
|
|
Lin Nga Si 於 2009-06-03 07:51 PM 發表:
You know no know me is who? You 估 down? me no is 'piano sister' But me teach 過 you sing 估 no 估 到 ? Me no is ck Me no is andrewrina Me is sit o係 you 既 R.H.S Now you know no know me is who? Me is Lee Bulb!!!!!!!!!!!!!
|
|