BlOg °[▊×﹎Let me forget...all of the sadness!●
唉...
sandy3214
暱稱: HEY``/口\
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
2010-11-28
鬼屋=D
2010-10-26
2010-10-14
2010-10-13
文章分類
全部 (345)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 941
今日人氣: 6
累積人氣: 13180
網站連結
尚無任何連結
 
 
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天  

 

考完試la 愉快 分類: 未分類

今日,

考左中史&電腦,

中史既MC&填充都好難呀!!

不過都是但啦!

電腦個份卷同之前UT個份一樣....

今日係最後一日考試日,

HaPpY!!

放學之後,

我同龜,Tracy,C.C,水魚,珊珊,Table一齊去唱K,

我地去左Mega Box既Neway,

由一點唱到四點,

我地唱左好多首歌呀!

有我最中意既Endless Rain

好多Twins既歌,

只可惜冇年度之歌,

仲唱左小酒窩,我的回憶不是我的,酷愛,中國話,愛得太遲......

最後,

我地唱左S.H.E既Superstar,

唱得勁hi,

唱破喉嚨la!!

忘掉所有既考試,

正~~

唱到四點,

我地就去左影貼紙相,

影得好令呀!!

搞到六點,

我地就走啦!!

今日好開心呀!

搞掂左考試,

又去左唱K,

=]

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 
 
 
 
 
發表時間:2009-06-23 12:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 sandy3214 的日誌)


daisyctc2003 於 2009-06-25 04:24 PM 發表:
我唱到喉嚨痛
不過真係好正
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



meichingyan 於 2009-06-24 10:22 AM 發表:
/ v \
嗚哇哈哈哈哈哈哈哈哈
我沒唱= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



amy132354 於 2009-06-23 08:19 PM 發表:
SUPER STAR~~
HIGH~~
不過...有破喉嚨咩?
我唱完身心舒暢:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]