| «‹ November 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 6 月 22 日 星期一 |
考完試la  |
分類: 未分類 |
今日,
考左中史&電腦,
中史既MC&填充都好難呀!!
不過都是但啦!
電腦個份卷同之前UT個份一樣....
今日係最後一日考試日,
HaPpY!!
放學之後,
我同龜,Tracy,C.C,水魚,珊珊,Table一齊去唱K,
我地去左Mega Box既Neway,
由一點唱到四點,
我地唱左好多首歌呀!
有我最中意既Endless Rain
好多Twins既歌,
只可惜冇年度之歌,
仲唱左小酒窩,我的回憶不是我的,酷愛,中國話,愛得太遲......
最後,
我地唱左S.H.E既Superstar,
唱得勁hi,
唱破喉嚨la!!
忘掉所有既考試,
正~~
唱到四點,
我地就去左影貼紙相,
影得好令呀!!
搞到六點,
我地就走啦!!
今日好開心呀!
搞掂左考試,
又去左唱K,
=]
|
|
|
|
|
SUPER STAR~~ HIGH~~ 不過...有破喉嚨咩? 我唱完身心舒暢:)
|
|