BlOg °[▊×﹎Let me forget...all of the sadness!●
唉...
sandy3214
暱稱: HEY``/口\
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2010-11-28
鬼屋=D
2010-10-26
2010-10-14
2010-10-13
文章分類
全部 (345)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 941
今日人氣: 0
累積人氣: 13089
網站連結
尚無任何連結
 
 
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天  

 

Harry Potter and The Half blood Prince;] 愉快 分類: 未分類

今日,

我同詩一齊行去新都城會合櫻櫻=]

好大雨ar.....詩變左落湯雞- -

之後就去買「非 」,

勁多人睇Harry Potter>_<

我地睇左三場既位,

最後o個排竟然係第四排- -

so我地最後睇3:40,

之後就去左美食廣場食lunch;)

佢地食拉麵

我食烏冬.......

食完都只係1:30咋= =|||

所以我&櫻櫻迫詩要暫時請我地影貼- -|       (我嚴重冇$

佢死都唔肯><

但最後都要屈服於我&櫻櫻之下...   (搞到我地好似好衰咁

之後,

終於到左3:30LA!

我地就去睇啦^^

好好睇呀!!

不過我就唔多明個內容囉- -

估唔到阿邊個竟然係Half-blood Prince

估唔到阿邊個竟然死左

不過真係好開心可以睇Harry Potter

睇完6:00就搭地鐵歸家,

但仲陪左詩去君傲灣lo錶,

番到屋企6:30'''

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 
 
 
 
 
發表時間:2009-07-20 03:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 sandy3214 的日誌)


eggrolls 於 2009-07-20 03:20 PM 發表:
你好=]我是路過的。
誠意邀請您上去玩,怕自己一個玩會悶可以介紹朋友玩=]
這是一個論壇,甜蜜之雪 http://sweetsnow.marlito.com/?fromuid=1
若您的blog鎖了右鍵可到我的blog
內有連結=>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]