BlOg °[▊×﹎Let me forget...all of the sadness!●
唉...
sandy3214
暱稱: HEY``/口\
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-11-28
鬼屋=D
2010-10-26
2010-10-14
2010-10-13
文章分類
全部 (345)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 941
今日人氣: 13
累積人氣: 13102
網站連結
尚無任何連結
 
 
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天  

 

第二次去書展'' 愉快 分類: 未分類

今日,

一早就同提子一齊番學校     (本來約左龜,但佢遲左起身- -

So得番我地兩個,

去到之後就聽個Path簡介會,

但都未聽到入正題><

我地(Tracy,Table,珊珊,水魚,提子)就要提早走- -||

because我地要去青協,

青協有免費書展非;]

我地首先係學校換左便服     (快~快~

之後就快快搭車,

之後就快快快跑,

早左dd去到^^

而且一去到就落雨La^^

"出發啦!!"

我先知道原來要聽一個講座- -

```小克``        (一位插圖家....掛,原來佢曾幾何時都係Kay既fans``哈

``11:30-1:00``       (一開始以為好悶丫>_<

"開始啦!"

聽聽下都ok  ar!!  =)

聽佢講d gag///w\\\

聽佢講d野~~~

OK 既^^

不過冷氣好凍@_@

聽完就開始自由活動,

我地十分肚餓;(

So我地食完野之後先開始行        (我媽整左d三文治

我地食完野就決定分開行,

我&提子

because我地兩個都有共同既目標        (林詠琛;)

今日比我之前去個日多好多人吖><

超迫..

終於搵到林詠琛d書啦``

提子買左"X秋XX" ←唔記得左個書名??

而我就買左"天秤上的戀人們"^^

行到3:00我兩就走La

呀!唔記得左龜tim!

佢話佢唔見左眼鏡,

So冇番學校&書展- -        (眼鏡的確好重要

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

點算?

唔見左部printer既安裝CD    T_T

部printer用唔到呀!!!!!!!!!!!

Help Me''''!

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 
 
 
 
 
發表時間:2009-07-28 06:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 sandy3214 的日誌)


ieng211 於 2009-07-28 10:06 PM 發表:
c0mM3n+`=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lswxpp 於 2009-07-28 08:52 PM 發表:
r3`cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



amy132354 於 2009-07-28 08:02 PM 發表:
哈哈,
我地3點幾都走啦=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TyKy_xDD 於 2009-07-28 07:46 PM 發表:
RE;`★-c0mM3nt o3o
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]