| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 8 月 10 日 星期一 |
忙,我中意^^  |
分類: 未分類 |
今日,
同Tracy一齊去Path;]
Teresa要去睇醫生so唔黎得=[
有組男仔好串- -
唔比多d大貼紙佢地 (已經比左好多架啦!
話我大蝦細@_@ (絕對冇
都懶得理佢//w\\
之後Teresa負責個班冇人睇]]
so我&Tracy睇埋個班- -||
4粒鐘~.~
但係我同Tracy呢埋一邊掛住砌飛機模型;) (等間科學全接觸需要架``
點知竟然唔識砌><
咁岩Miss.lin又入左黎;>
哈!我地就搵佢幫手=]
Miss.Lin都幫左我地好多 THx~~
到1:00
我地就走啦~ (去青協
去到青協又要準備科學全接觸既野...... (科學全接觸------教細路做一d科學實驗
教~教~教~
佢地都好開心!
最後個個都成功左^_^
而家已經係3:00
但我&Tracy都未食lunch-^-
ok肚餓>_<
之後就同小梅一齊去食lunch XD
食到4點幾
點知又唔記得拎旗袋T>T
又要再番去青協.........
之後就幫小梅釘d野"""
釘到5:00就番屋企<<
今日好忙丫
星期五都會好忙-.- (雖然忙,但我中意^^
Ar~好開心今日有五個人知道我剪左頭髮-w-
|
|
|
|
|
TwCcC 於 2009-08-12 01:20 AM 發表:
CommEnT` 那我不就是第六個人知道您剪頭髮了嗎._. Haaa`
|
|