| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 8 月 14 日 星期五 |
2009-08-14  |
分類: 未分類 |
今日,
朝早番Path;]
本身諗住同Teresa一齊搭296m番
點知佢竟然遲左T>T
搭唔到
番到學校.......冇咩特別- -
哈哈~Trersa成功成為左D姐姐;)
到左12:40就走啦! (換衫
係洗手間換><
好彩今次唔同上次(去書展)咁趕^^
慢慢換
之後就搭小巴去Po Lam MTR Station
去鑽石山;>
去到荷里活廣場問口等小梅
咁岩見到表姐-0-
等左好耐....... (原來唔係個到>_<
去番MTR A出口搵佢
之後就小梅話:5:00-6:00先可以食飯- -||| (我未食啊``
So去左OK買魚旦食
之後去到個間失明中心 (All People都係視障
見到晴子,Ka碧,Tracy等等......
Then同小梅去接一個失明人士@_@
好驚.......//口\\
好彩小梅係到咋=]
行得好慢--------
等曬d人黎就開始La
第一個係玩捉蟲
第二個係跳「健康舞」- -
第三個係跳「排排舞」 (之前P.E跳個d舞
第四個係跳cha cha,社交舞......
要教d人跳 (ok難教
而且要同d人溝通 (都好驚~.~
到左4:00幾就食下午茶=)
飽`````;>
之後d人就走啦
(其實我覺得d失明人士好慘,生活好唔方便
我地d義工就係5:00幾走 (Trersa&Tracy早走左T.T
番到屋企6:00幾..]]
|
|
|
|