BlOg °[▊×﹎Let me forget...all of the sadness!●
唉...
sandy3214
暱稱: HEY``/口\
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-11-28
鬼屋=D
2010-10-26
2010-10-14
2010-10-13
文章分類
全部 (345)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 941
今日人氣: 0
累積人氣: 13103
網站連結
尚無任何連結
 
 
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 8 月 14 日  星期五   雨天  

 

2009-08-14 愉快 分類: 未分類

今日,

朝早番Path;]

本身諗住同Teresa一齊搭296m番

點知佢竟然遲左T>T

搭唔到

番到學校.......冇咩特別-  -

哈哈~Trersa成功成為左D姐姐;)

到左12:40就走啦!        (換衫

係洗手間換><

好彩今次唔同上次(去書展)咁趕^^

慢慢換

之後就搭小巴去Po Lam MTR Station

去鑽石山;>

去到荷里活廣場問口等小梅

咁岩見到表姐-0-

等左好耐.......       (原來唔係個到>_<

去番MTR A出口搵佢

之後就小梅話:5:00-6:00先可以食飯- -|||          (我未食啊``

So去左OK買魚旦食

之後去到個間失明中心       (All People都係視障

見到晴子,Ka碧,Tracy等等......

Then同小梅去接一個失明人士@_@

好驚.......//口\\

好彩小梅係到咋=]

行得好慢--------

等曬d人黎就開始La

第一個係玩捉蟲

第二個係跳「健康舞」- -

第三個係跳「排排舞」      (之前P.E跳個d舞

第四個係跳cha cha,社交舞......

要教d人跳     (ok難教

而且要同d人溝通     (都好驚~.~

到左4:00幾就食下午茶=)

飽`````;>

之後d人就走啦

(其實我覺得d失明人士好慘,生活好唔方便

我地d義工就係5:00幾走      (Trersa&Tracy早走左T.T

番到屋企6:00幾..]]

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 
 
 
 
 
發表時間:2009-08-14 07:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 sandy3214 的日誌)


amy132354 於 2009-08-17 01:51 PM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]