| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 8 月 18 日 星期二 |
盤龍峽之旅;]  |
分類: 未分類 |
I'am come back!
前兩日番左大陸&去一個連空氣都係甜既地方- - (盤龍峽
16號番去最主要買野=]
買左頸鍊,衫,褲.......好平
17號就去左盤龍峽;>
搭的士去
好耐~~好耐 (兩個鐘><
而且個盤龍峽好鬼偏僻
差dd嘔~.~
見唔見到咩字??
歡迎您 盤龍峽
P.S:架車好快&我反應好慢
So影得好差
去到之後就買非
之後就搭車上山;) (如果唔搭要行好far far
去到水車王國就落車^^
好多水車啊!!
差唔多有20,30架
有大有細
(冇廣告入面o個d咁令- -
之後就沿著條路行
條路係山路@_@
Also好長
好似去左行山- -"
之後就見到個瀑布

好壯觀吖~~
而且有好多水點彈落我塊面 (正..
之後又開始行.
.
.
.
見到空中飛人/口\
驚>_< (所以我冇玩
某人玩的照片
某人曰:唔夠刺激 -口-
Then就去到漂流

漂流有分兩種:勇士漂&逍遙漂
我咁細膽~.~
當然玩左"逍遙漂"
我開始時真係好驚
但之後過左第一級之後
就唔驚La!!
真係十分之好玩^w^
對我黎講完全唔驚
而且未玩到一半
我已經成身濕曬-0- (坐係隻舨到,好似坐左係個浴缸到- -|||
P.S:我冇帶衫換架/_\
好彩我阿媽諗到一個好方法;}
再之後就去到薰衣草王國
-失望-""

某某人曰:D薰衣草死曬 T>T
我覺得同電視見到既好唔同囉``
P.S:我已經搵左個令位黎影- -
而且好曬丫<<<
唉~OK LA
我以為今日可以玩到6:00幾
點知3:00幾就玩完啦!
影多幾副相就走啦-v-
(影得好令哦~~呵
今次都幾開心既XD
不過冇我想像中咁beautiful;;;;[
(感覺有點搵笨....
|
|
|
|
|
hazel妹, 見到你的相, 真係唔多令 = =" 我地幾咁心有靈犀? 你一番我就sd sms 比你啦! 證明我地呢8年友情超唔簡單!!^^
|
|
|
TwCcC 於 2009-08-20 12:21 AM 發表:
-_-盤龍峽歡迎您` 囧 很有國內同胞的風格-0-v
|
|
|
冇手信-口- 個漂流好似好好玩牙...)我好想玩 不過果到好似唔係好令 )有點失望
|
|