| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
y to clipboar d] [ - ] CODE: //-->
2009 年 9 月 2 日 星期三 |
2009-09-02  |
分類: 未分類 |
今日
遲左排隊><
So要企呀!!!!!!!
講真好耐冇企了- -
番到學校
去左搵C.C&水魚^^
之後先知原來Tracy冇番-0-
Then就上堂啦!
收左d暑期作業=]
.
.
.
就上英文堂~.~
好驚丫``
Mr Keung教 (佢好嚴架!!
佢話有好多Dict,2min talk.........>_<
忽然好掛住Miss Lin...//w\\
之後就上P.E
度高度&體重//
我輕左呀^^ (好難得的哦;]
P.S:櫻櫻送左張囍帖(生日卡)比我丫;)
而且有一對情侶電話繩 (暫時冇用的呢;>
再之後就上中文
點知..
Miss.楊冇番- -
第一堂既中文堂就o係傾計&玩既情況下完了!=.=
之後就放學啦^^
因為我地(珊珊,龜,水魚,提子)又要去幫手佈置社工室><
So及去康盛食野lu``
點知去到OK
有個PATH的細路見到我
大叫"大姐姐"
- -|||
好開心佢記得我,但都不要咁大聲叫我吧-口-
佈置到3:30就走啦..
要學BASS``
去學bass途中]]
點知
又有個PATH的細路見到我(背後的bass)
大叫了一聲-3-
幹嗎這樣嘿人??
之後之後就番屋企
作個篇Eng Writing!
加油`
|
|
|
|
|
mic 嗶 mouse! 於 2009-09-03 03:41 PM 發表:
那些死小孩都忘記我了= =
|
|