今日我係灣仔度比賽朗誦>v<
我同d同學朝早就係70號等-_-''超早~呆等~=-=
搭70號~~~~好快就到lu~>0<
係間酒店度比賽~一入到去就做咗d好瘀既野~=^=
等等等. . . . . .終於到我la~我緊張到隻手係到震 very nerous←可能串錯字~...
特別係呢句顯得我好驚:and may came home with a smooth round stone. . . .
做動作時~~城_隻手做動作個陣時~. . . . . ==
最後,結果是. . . . . .. .我當然冇姨~分數就唔錯唔錯~80``
對我來講已經好好啦~第一次參加英詩炸~~>.<
下次唔知參唔參加好呢?. . . . . . . . . . . . .. .
|