*★ღ幸運星XBY恨運星ღ★*
sandy_199610
暱稱: *★ღ傻琳ღ★*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想看就看唄
2012-03-29
2011-12-31
放棄自己?
9月...
文章分類
全部 (293)
我想同你講嘅密密..'' (4)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 293
留言總數: 944
今日人氣: 1
累積人氣: 5797
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 31 日  星期一   晴天


點解.. 分類: 未分類

由細到大..我永遠係做丑個個..

唔理點都好..

我都做食死貓個個..

我唔會去解釋..

唔會去埋怨..

依家諗番起都覺得自己好白痴..

都唔明自己點解要咁做..

但..直到今時今刻..

我都食緊死貓..

但我依家開始會埋怨..

但一樣無去解釋過任何野..

我都唔知係米因為發生個件事之後..

依家個個牙SIR,,,MISS收到風..

個個都對我D態度變曬..

MISS吳..平時即使我傾計傾到拆天..

佢都唔會理我..

呢幾堂開始..

佢日日都針對住我..

牙JAY問我野..佢又入我數..話我唔廳書..話我聊牙JAY傾計..

我明明有廳書..佢就話我成日望去後面..

咁係因為佢真係好樣衰..我唔想嘔..

黃SIR..我平時上堂都有X頭..(類似扒低)..

但..佢今日一入利..就斜視對我..

放學個陣..

根本我就無大叫過..我只不過係笑炸喎..

大叫個個係朱淙牙..

關我叉事牙..

佢直情係骨住我...

大大聲講..:尖叫又有你份..大笑又有係份..挽到癲曬又有你份..你想點..

佢係望份我講嫁..我可以FEEL到嫁..

個種感覺又有邊個會知..

連MISS CHAN..平時我問佢電腦GE野..

佢會答我..

依家呢..我問咩..佢飛過..

個種感覺..有幾難受..又有邊個可以體會到..

今日俾黃SIR鬧個陣..

我真係好想喊出利..

我忍受唔到..

MISS高又係..

專題個D野..明明係成組一齊做..

點解鬧就淨係鬧我一個..?!

因為我係組長..?!

組長唔係我自己想做嫁..係你迫我做嫁..

我唔想做嫁..唔係我想嫁..

依家D專題做唔曬..

你就當住全班利鬧我..

要我係一個午息做曬佢..

我話個個簡報唔知係邊個度..

你就叫我去問陳思穎..

你依家係米扮傻牙..

之前你鬧我..叫我唔好同佢講野..費事佢又有野利告我..

點知..依家你叫我同佢講野..?!

即係點牙..我好蠢嫁炸..我唔明牙..

細個個陣..

同細佬艾交..

牙媽總係第一個鬧我..唔理三七二十一..

個次同細佬艾完交..

牙哥帶咗佢落公園挽..

細佬佢跌親..撞到個頭..

送咗去醫院..

牙媽番到利淨係識鬧我..

話如果唔係我同佢艾交..佢就唔會落街..咁就唔會受傷..

喂..咩事牙..又關我事..

依家個責任唔係應該係係我牙哥身上咩..

點解又推落我度..

有時牙媽出去..

細佬同細細佬打交..

番到利..就話我唔睇實佢地..

細佬佢學壞..走咗去網吧打機..

我牙媽就話我唔考好d成績..令細佬佢跟咗我..

學壞曬..咁樣又推咗落我身上..-,-

總之點都好..

都關我事..

陳思穎個件又係..

miss高永遠都只會認定錯個個係我..

一切ge野都係我搞出利..

個社團係我開..

d留言係我指示佢地打..

d同學排斥佢..又係我指示..

d同學唔中2佢..又係我唱衰佢..

總知..咩都係我搞出利..

我真係無野好講..

今次班際音樂比賽個首歌..

miss高又係認為我地迫d同學去投yesterday once more票..

講都D同學個個驚曬我咁..-,-''

我有咁大能力先算啦..

件事過咗咁內..

到依家都要提番起..

到依家..

佢心裡面錯GE..

只有我一個..

永遠係我錯..

做咩我都無能力去做..

我係個費人..

多餘GE一個人..

係1A利講...

我毫無立足之地..

個個MISS..牙SIR..都睇死我..

咩都係我錯曬..

我無一刻係岩..

我錯..

咩都係我錯..

學校係咁..

屋企又係咁..

OK..

我錯..

咩都係我錯..

將一切一切錯GE野都推落我身上啦..

反正我都已經係一個費人..

都唔會受到人尊重..

唔會得到老師任何一句稱讚..

陳思穎..

你贏咗啦..

你贏咗牙..

快D去慶祝啦..

你贏咗啦...






訪客留言 (返回 sandy_199610 的日誌)


oq1997 於 2010-06-01 11:12 PM 發表:
加油!!>_<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ice101527 於 2010-06-01 08:40 PM 發表:
唔好咁啦!
明明最衰嘅係佢!
我地支持你!
好似佢呢D咁嘅人,,
唔好為左佢嬲!
佢連我地嬲佢嘅權利都冇!
討人厭!又唔知自己幾黑人憎!
我地支持你!
黃SIR唔信你,,MS NG唔信你,,
MS KO唔信你,,MS CHAN唔信你,,
仲有我地!
永永遠遠支持你嫁!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kanicelam 於 2010-06-01 08:25 PM 發表:
cm

做人係會成日遇到挫折=)
加油,我支持尒架`
雖然我知係好難頂`
但難捱始終也捱得過的=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



J1188 於 2010-06-01 06:24 PM 發表:
全班女都好僧果條肥穎"
連羅凱珊都僧佢囉!!~"
仲有哇"
佢冇贏到"
贏的"
係我地"
佢e+一個fd都冇呀"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tomcck 於 2010-06-01 02:24 PM 發表:
cOmmenT;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivylove515 於 2010-06-01 07:17 AM 發表:
唔好咁拉._.不過佢地真系好衰呀/___\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ericckf 於 2010-05-31 10:56 PM 發表:
+oil
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chankayu97 於 2010-05-31 10:28 PM 發表:
be happy la!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yam_oto 於 2010-05-31 10:11 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yam_oto 於 2010-05-31 09:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-05-31 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »