|
|
| 2009-05-16 |
分類: 未分類 |
好內未打過Bl0g啦"
發生左好多事"
首先我有D嘢要講"
希彤..露兒..XX軒":
對吾住"唉爆左D嘢出黎=[真係吾好意思
我太蠢啦""唉"
感到非常之內疚-_-
對吾住!!對吾住
另外"余銳聰同羅卓成入左我哋個組(視藝)
搞到有D人吾開心"
真係對吾住!!!!!
依排"好黑仔>333
成日搞到D同學吾開心"
但可以比c0mMENT我嗎?"
+分之抱歉!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2009-05-16 03:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lei923 於 2009-05-17 04:17 PM 發表:
cm仔比心心~
|
網主回覆
thx" Posted at 2009-05-17 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-05-17 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|