| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♠2007 年 7 月 8 日 星期日 ♠ |
|
♠生日大快樂....牙哥!!*" ♠ |
|
今日好早起左身....
即卡玩電腦..
on左MSN之後...
唉...
得幾個人on..
跟住上左3男.....
玩左陣之後....
海狗on左...
同佢傾左陣...
之後佢就off左lu...
跟住睇[[惡魔左身邊]]....
好好睇ar....>.<...
之後翹打比我...
叫我陪佢落去買儲值卡...
反正都落去買禮物比牙哥..
買完卡之後...
就去買公仔...
唉..
揀左勁耐...
又5知牙哥想要D咩...-v-""
跟住揀左隻[[FOREVER FRIEND]]...
好Q牙...
隻公仔手上面仲lin住份禮物Tim...
keke...
比我買左lu...
哈哈~
跟住返左屋企打Blog lu...
|
|
♠刊登時間:2007-07-08 03:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
._.呀苑._. 於 2007-07-09 02:39 PM 發表:
|
|
|
._.呀苑._. 於 2007-07-09 11:32 AM 發表:
悶鬼死lu..
呢幾日..??又唔比人連放暑假..
都唔知咩學校....
唉....??!!
苑苑之墓上
|
網主回覆
YeS]]]...
55...
係lo...
你會吾會轉校牙?!""
kaka..
Posted at 2007-07-09 01:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
._.呀苑._. 於 2007-07-08 06:09 PM 發表:
|
網主回覆
Thx=]
好聽呢...
kaka...
Posted at 2007-07-09 08:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2007-07-08 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
☆孤獨﹏|黑兄 於 2007-07-08 03:36 PM 發表:
第1次來- -V唔知點好- -V
多謝多謝>W<''又有禮物物收唷>W<''
多謝多謝.....巧開心唷
|
網主回覆
Thxxx......=]
keke...
5洗多謝~~>w<"....
HeHe...
Posted at 2007-07-08 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|