你係呢到停了
~◤世事不是什麼事都可以咁完美◢~★就當係自己傻了一次~★
我知我配唔起愛你
但我深信...
愛可以改變一切
但係......
一切都係我自己係到想
就當係發左場夢
一切...
都怪自己太傻............
sandychiu
暱稱: 乂嘉嘉乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-11-09
我的好友!!!
無奈
去旅行
today
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 29
今日人氣: 8
累積人氣: 2070
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


唔知點好呢....... 無奈 分類: 未分類

今日,我同yoyo姐傾電話

我地講講下

講到話'你love who'

呢個話題

每次講起

我都有d唔好意思

but同好朋友傾...

冇計啦...-.-

咁佢就提意話

'不如我地寫自己love既人係手上面

好唔好.'

我呆了幾秒

唔知點笞佢好....

不過最尾都答應了

話就話信得過佢

but....

如果寫果陣比人see到...

又或者...

寫完唔小心比人see到

咁就煩啦

so...

唉!

唔知呀...

唔知呀...

 






訪客留言 (返回 sandychiu 的日誌)


sly1219 於 2007-04-30 02:02 PM 發表:
你5like咪5好寫囉!!!

(搞到我好似勒索人咁=_=")

不過我都5寫咁解啫ma....

好happy做到你ga浪漫見證人ar

我要做你伴娘bor hehe...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔係咁既意思
不過...
我怕怕人地睇到囉
如果我寫..
我一定唔會寫假
其實....
你怕我爆出去
你咪仲爆我D野多
好似
之前我寫比你話劉鈺D野咁
你咪又係話比cici知
咁....
寫唔寫...
星期3通知你
好唔好
 
好呀.....
你做我伴娘.
好!Good!
不過....
我結唔結婚..
哈..都係一個問題XDDDDDDDDD
Posted at 2007-05-01 02:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]