仲有2日就5月..好快就會讀完呢個中三.
...琴晚好早就訓左..
本身要等美美電話...但係佢傾緊..之後我個心又唔知做咩up住咁
...好辛苦...於是就迫自己訓覺Naaa````
媽子講得岩......
4分堅強+4分忍耐+2分運氣
=8分耐力+2分運氣
=曾曾永遠幸福..
我要忍落去....因為百忍成金嘛.....
琴晚美美sd左東方神起張相黎..嘩..我一估就估中Naaa``
`美美仲勁..估到我中意邊個都有Ge```在中好型仔呀.....搞到我依家開始小小中意佢tim...kaka!!!
|