今日去左聖三一堂同樂善堂考察牙。D人介紹勁悶爆牙...搞到我想訓覺覺-=-zZ個車車又搞到我頭暈暈地@@”,之後我靜靜雞影下人囉=-=好玩牙.但係玩到相機冇電...嘩...何雞雞影左好多相牙>v<”
之後返黎果時又玩下相機=我同牙雯雯搭車,我先知佢地去觀音廟—好似好好玩牙
我買左個軟雪糕食...果然係軟雪糕.個威化筒都係軟冧冧...-=-