Reborn腐女日誌
記錄我腐乳~睇動漫,家教,同人,BL等等的美好(?) 生活!!
sandykk
暱稱: kk
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« August 2018 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
全新psp+NDS 放售
2011-12-17
各位有咩動漫好介紹~
金句
恐怖现象=.=
文章分類
全部 (71)
REBORN∼ (41)
OTHER (20)
NARUTO∼ (3)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
usablog
好友名單
網站連結
Lam Kei Yan
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 381
今日人氣: 18
累積人氣: 8349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 11 日  星期六   晴天


Reborn Q版超人 分類: REBORN∼

好可愛的超人!萌殺!  

多張TSUNA!






訪客留言 (返回 sandykk 的日誌)


pQooQq 於 2010-09-12 08:11 PM 發表:
69好得意哇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HML07008 於 2010-09-12 04:58 PM 發表:
好得意哇>..<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mammon666 於 2010-09-12 04:25 PM 發表:
啊~~~很可愛呢!!!
在下滿喜歡藍波那個呢~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ml5a18 於 2010-09-12 08:40 AM 發表:
真的十分可愛呀>3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



reborn520 於 2010-09-11 08:49 PM 發表:
27好萌啊!(大叫+鼻血)
好好好好萌萌萌萌啊!!!!!!!!!!(拍桌+鼻血)
(小聲:骸大人快推到他!) <<等一下啊你這變態!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sungmin01 於 2010-09-11 08:43 PM 發表:
加讚+1
Comm3ntt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Crystalcty 於 2010-09-11 07:45 PM 發表:
咦...? = =
留言時明明沒有27的..
留言後多了一張大大的27..
真的好可愛呀呀呀呀呀呀呀~!!
愛死你啦27 >口<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Crystalcty 於 2010-09-11 07:43 PM 發表:
咦咦咦?! 0口0
啲公仔同我筆袋個一樣!
冇左27嘅....(哭InG)
我的27呢!!! (小姐冷靜!!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tommeenam 於 2010-09-11 07:42 PM 發表:
★cm呀★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]