| «‹ August 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 9 月 11 日 星期六  |
|
|
pQooQq 於 2010-09-12 08:11 PM 發表:
69好得意哇
|
|
|
ml5a18 於 2010-09-12 08:40 AM 發表:
真的十分可愛呀>3=
|
|
|
27好萌啊!(大叫+鼻血) 好好好好萌萌萌萌啊!!!!!!!!!!(拍桌+鼻血) (小聲:骸大人快推到他!) <<等一下啊你這變態!
|
|
|
咦...? = = 留言時明明沒有27的.. 留言後多了一張大大的27.. 真的好可愛呀呀呀呀呀呀呀~!! 愛死你啦27 >口<
|
|
|
咦咦咦?! 0口0 啲公仔同我筆袋個一樣! 冇左27嘅....(哭InG) 我的27呢!!! (小姐冷靜!!)
|
|