Reborn腐女日誌
記錄我腐乳~睇動漫,家教,同人,BL等等的美好(?) 生活!!
sandykk
暱稱: kk
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« November 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
全新psp+NDS 放售
2011-12-17
各位有咩動漫好介紹~
金句
恐怖现象=.=
文章分類
全部 (71)
REBORN∼ (41)
OTHER (20)
NARUTO∼ (3)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
usablog
好友名單
網站連結
Lam Kei Yan
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 381
今日人氣: 3
累積人氣: 8352
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 7 日  星期四   晴天


雲&霧 分類: REBORN∼

嘻嘻!之前扭完扭蛋之後太過興奮,結果出咗D錯誤!

原來我之前扭ge扭蛋係雲&霧,而唔係雨同雲!(雖然有D可惜,但係我都幾鍾意6918)

下低ge係我親愛的扭蛋

 

 

 

 






訪客留言 (返回 sandykk 的日誌)


s31645416 於 2010-10-10 03:01 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s31645416 於 2010-10-08 09:19 PM 發表:
對不起
朕抽了7次就齊了
cm xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jeff2005005 於 2010-10-08 01:23 PM 發表:
Cm....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leelokhei197 於 2010-10-07 10:48 PM 發表:
c0mm3nt+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l_cy021022 於 2010-10-07 09:35 PM 發表:
腐女~~~~~~~~~~~~~~
我今日去左扭牙!!
我第一次扭就扭中大空!!
超開心牙~!~!~!
我仲有埋雨+牙!!
大空真系好令
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sharonkelly 於 2010-10-07 09:15 PM 發表:
霧呢~
好羨慕哦~
偶只有雲,嵐,雷和晴...((畫圈圈...
~幻霧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tongkwankit 於 2010-10-07 08:51 PM 發表:
影得幾好
我齊哂但我好唔鐘意隻大空囉真係...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chuiyathei 於 2010-10-07 07:52 PM 發表:
a_a好正~~我有一組啦...多左嵐同晴a_a CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wl02226303 於 2010-10-07 07:43 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ml5a18 於 2010-10-07 07:05 PM 發表:
哇!!!
很正哦!!
雲跟雨!!
是吾最愛的哦!!!=]
這可以在那找到!?
告訴吾吧..求求汝!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]