Reborn腐女日誌
記錄我腐乳~睇動漫,家教,同人,BL等等的美好(?) 生活!!
sandykk
暱稱: kk
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« November 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
全新psp+NDS 放售
2011-12-17
各位有咩動漫好介紹~
金句
恐怖现象=.=
文章分類
全部 (71)
REBORN∼ (41)
OTHER (20)
NARUTO∼ (3)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
usablog
好友名單
網站連結
Lam Kei Yan
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 381
今日人氣: 1
累積人氣: 8350
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


reborn生日快樂! 分類: REBORN∼

到咗10月13號啦!唔知今日係咩日子的去給我面壁呀!

今日我決定要學下REBORN的COSPLAY!!!

 

睇完之後,真係要講一句REBORN是最偉大的COSPLAYER呀!






訪客留言 (返回 sandykk 的日誌)


l_cy021022 於 2010-10-14 10:25 PM 發表:
c0m;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tongkwankit 於 2010-10-14 12:32 AM 發表:
reborn真係幾時都咁cute
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pQooQq 於 2010-10-14 12:09 AM 發表:
好Q
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Engelki 於 2010-10-13 11:17 PM 發表:
CM~!>CM~!>CM~!.
REBORN的COSPLAY真是太強了.
------------------------
CM~!>CM~!>CM~!.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



godhappy5986 於 2010-10-13 11:17 PM 發表:
owo
好多REborn cosplay~~
好可愛~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]