*口〞[[ 欣〝﹏網上日記*]]
多D留言la!!>333<
sandyyan2
暱稱: Chim Chim
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007年la~~>3<
沒得打日記~~>^<...
去食自助餐呀!!>33...
sor......
好野//...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


好笑~~*v* 分類: 未分類

好笑~好笑~今日lunch 向到講鬼故~本來我同x綺琪都好..

而家寶直程唔聽~haha~..點知..我地本來講既鬼故..

郤被我地改變成笑話la~~諗起都"巧"笑!!依家返學放學到同

"廖翹"一起haha..=.=//唉!聽日又要陸運會la!!中1美好既

陸運會已經在前日在我的心中打破左la~因為..真係好累~

惟一開心既係//聽日到我比賽la~~haha!!加油~加油~..

...哼!...聽日,,x佩珩又唔同我地食!!!.....唉!!從電話得知..

下個月雖然可以出街食..but,,本來諗住有幾日同文文食lunch...

點知..唔o岩時間ar!!>﹏<

近黎我like上左幾首歌..~

...方力申 - 無雙譜

   S.H.E. 我們怎麼了

   S.H.E-他還是不懂

   Twins - 你不是好情人

   鄭融 -紅綠燈

   滄海遺珠-劉浩龍&謝安琪

  仲有..原來飛輪海d歌都唔錯~~

都幾like"我有我的Young"...

  






訪客留言 (返回 sandyyan2 的日誌)


珩 於 2007-02-08 06:53 PM 發表:
i have no fd..........
(cry!!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bobo Lee 於 2006-10-12 09:38 PM 發表:
Hi hi~~
運動會很累,不要緊~~我們和你一起渡過^.^ ~~
明天參加了的推船球,一起加油吧!!*.*
Bobo Lee
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你ar!!!>333<..唔知講咩好..
Posted at 2006-10-28 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



廖翹 於 2006-10-12 09:36 PM 發表:
..我就係你所講既"廖翹"啦..哈哈

..我都鍾意聽飛輪海D歌(我介紹你聽既,當然好聽啦)..

..我都鍾意S.H.E嫁(我最鍾意既係HEBE啦)..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha..知la知la~你介紹d歌真係好聽..S.H.E!!??都幾like 既..haha>3333<
Posted at 2006-10-28 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kai Lok 於 2006-10-12 09:30 PM 發表:
hi hi

多D打日記la ^^!,星期日 食蛋糕ar!

中學D運動會係咁ga la,一係超悶,一係超忙。^^!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]