| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 5 日 星期一  |
第一篇qooza  |
分類: 未分類 |
呢一篇係第一篇qooza,打得差唔好見怪啊
今日我好開心。
|
| 發表時間:2010-07-05 07:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
orzmea 於 2010-07-06 03:42 PM 發表:
你打得好好啊:D
|
網主回覆
唔好就唔打出黎啦
好就會打出黎啦
好就會打啦
差就唔打啦
好就會打啦
差就唔會打啦
好就會打出黎啦
唔好就唔打出黎啦
Posted at 2010-07-06 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你笑甚麼?????????????????????????????????????????????????????????????????????? Posted at 2010-07-06 06:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
贏就梗係會開心啦 Posted at 2010-07-06 06:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sl108 於 2010-07-05 09:15 PM 發表:
點解咁開心啊生生;)
|
網主回覆
恕我無可奉告..............(@3@) Posted at 2010-07-06 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-06 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-0- : 你做乜咁樣望住我.....................
-0- X10000000000000000000000000000000 Posted at 2010-07-06 06:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|