今日冇野做~又冇無街去~係屋企好無聊~
呢半日就係系度打機~悶到乜咁~
今日禮拜日~本來我想去游水嫁~不過唔好意思開口同d fd講~雖然我係想去游水~不過我唔想同之前玩開個班fd游~
就算我真係開口同佢地講:問佢地去唔去~ 佢地都唔會去嫁啦...佢地而家好似好僧我咁...我都唔知咩事...
因為咁...我咪冇問佢地囉~陣間打到去~又有同我講:唔得閒呀~拜拜! 咁就冇謂啦~
不過而家仲早~唔知夜晚有咩做呢~唔係又要系屋企過呀嘛...