今朝一早起身''其實都唔早啦~都成12點啦~
今朝我覺得好奇怪~因為平時~總會有3 5 7個電話係10點幾o既時候打黎嘈醒我~
但係今日冇~咁我都知咩事啦...咁我起左身~第一樣野就緊係開電腦啦~跟住我就開msn~
見到佢地個個都有on~但係冇一個叫我...我亦都冇叫佢地~
因為佢地唔鍾意同我玩~咁我唔想佢地難做~佢地應又唔係...唔應又唔係...所以我就冇叫到佢地啦~
唔知...陣間會有咩做呢''