我今日去睇你既blog
見到你唔開心
其實你唔係因為一件咩大事而唔開心
只係遇到一d我都遇過既事
而你又係到自責...
但係有一樣野我覺得好奇怪
唔知點解我忽然覺得
對住你我變得啞口無言
我冇野講就好似我心淡
我同你親咩野
又或者我每一次安慰你都係到裝強
你一定會話比我聽你冇事
你一定會同我講你掂嫁啦
一兩個字我都講唔出口
唔知係我真係放低左你
定係我都唔知自己算唔算係安慰緊你
定係我根本係到做緊一d冇用既野
應該係好多餘既野
因為你唔需要我咁做
係你個blog我留唔到言
第一次係因為我心入面唔知講乜而留唔到言
好對唔住我冇守到承諾
好對唔住我睇左你既blog冇留言
因為我真係唔想就咁寫低:比個cm你 就走
因為我記得你講過你唔鐘意
對於呢一切我只可以講聲: 對唔住...
|