有樣野其實我一路都唔係好明 我對人地永遠都係一個守承諾既人 但係點解對自己又唔係呢? 開學之前我話過我既一年大計 但而家又有幾多樣做到呢? 我成個月前話過哥篇會係最後一篇關於佢既blog 而家又點解做唔到呢? 我話過要專心讀書 點解我而家又唔係一心讀書呢?
雖然我百妙之百係一個心軟既人 但係我唔可以咁嫁wo 對住人地就公事公辦 對住自己就手下留情? 唔得~唔得~~
請容許我問多句: 點解你對我咁好?! 哈~~~~~~~