我又發夢啦~~
我又夢到佢啦~~~
我地又sd meg啦~~~~
好鐘意發夢呀~~~
尋晚好對唔住呀
我心情唔好所以搵你...
其實你唔係我邊個
我都冇理由搵你
就連你稱唔稱得上當我係朋友我都唔知
可能大家只係好普通好普通既同學
而家搵左你...
我都唔應該打哥句說話出黎
因為我的確冇理由冇藉口咁講
你同我say soli我好唔開心
我真係好唔開心
你唔可以咁講
我好似欠左你好多
而且你根本唔得閒
我咁樣做真係好唔岩
岩岩收到ms wong既e-mail
佢叫我唔好唸咁多
要我比心機讀書
但係ms wong
如果我生命中只有讀書
我既生活係咪會變得更暗淡呢?!
因為我唔可以每日都見到我既金龍人...

死啦死啦...
我真係老啦~~~
2004年度既namelist呀...
今日搵番出黎
2004年度呀~~~
4年前啦~~~
好似尋日先發生咁
"時日太快, 無知的小孩一晚長大... ''
老啦老啦~~~ 點算呀!!!
|