我唔想知既野都知道晒
知道左咁多野, 我寧願佢對我唔好
佢對我唔好, 我唔會問佢拎msn, 冇佢msn, 我唔會同佢講野, 唔同佢講野, 佢唔會比佢手提我, 唔比佢手提我, 我地唔會sd meg, 唔sd meg, 我地唔會相處多左, 相處唔多, 我就唔會唸多左..... 一切一切都係因果.... 就好似我以前學既佛學咁....
就係咁... 我寧願我地冇認識過...
我係xg到del晒所有有關你既blog... 我唔希望你睇到... 免得又多一個人比我影響到