以下哥篇... 我係惡左dd 為免唔好影響你地 唔想睇就唔好睇 我已經忍住唔鬧得咁勁... solisoli... 勁嬲呀超嬲呀 唔係唔比你地傾計 你地用番正常既音量咪得lo 懶係細聲咁做咩姐 吱吱吟吟... 好憎呀 我隻耳仔聽到好唔舒服呀 我今日出去同你食飯已經忍夠 我生出黎唔係比你絰ga 我生出黎唔係比你笑 我生出黎我有我自尊ga 你而家咁做好似我左q住你咁... 我真係唸唔到可以點lo 我都講過你一休息我就冇好日子過 連你老婆都係咁 好死煩呀佢 唔該你地一個二個收聲...!!!