今日勁開心~~~ 超滿足 同你傾計計, 正!!~ 今次唔係我嗌我你啦~~~ 等車車見到"哥哥", 好叻呀~ 佢認得我呀~~~ 好彩... 乜佢唔駛番工咩?? 唔通偷懶?? 我又見到一個有史以黎最nice 最helpful既司機"哥哥" 真係幾好人 比著係其實哥d, 邊會咁好禮貌, 哈哈, 抵讚!
轉左icon, 唔似我lo~ 邊個整ga~?? ke~