"唉... 人地... 人令真係唔同d... 算啦... 輸晒ar... 輸晒lo... 唔開心” 人地令女, 唔憂冇朋友呀 我就日日擔心呢樣擔心哥樣 點解?? 但為我唔令女又唔叻 係咪?? 咁樣就係有罪lo想點... 輸晒呀, loser lo咩事... 請容我再輸下去... 唔該晒!!! P.S.我從來唔講人壞話 但係我覺得佢唔係好人 我唔講佢個名 好比面佢...