今日d情緒唔知想點 係學校哥陣超唔開心 放左學好累咁睇埋哥幾集卡通 [[ke~ 返老還童]] 睇到我喊... 佢地真係好慘 跟住唸住做埋份alg... 計到我喊... 真係唔知佢想點 亦都唔知自己想點... 係咁喊, 喊咩姐~ 有咩好喊wo~ 係咁失敗ga la, sandra你今日先識自己牙?? 喊喊喊, d問題解決到咩?? 咁人撐你就要喊?? 衰左咪再黎過lo 而家駛死牙?? [[但係唔知點解, 就真係好唔開心]] 我話左唔好煩我呀 你整我做咩呀?? 你好煩呀~ 你自己理掂自己先算啦~!