WOW... 真係超耐冇打blog啦
因為呢排心情超差
點解? 因為超忙lo
忙咩? 忙於煲劇lo
記得always ready入面... linda演出sandra
哥時既我因為一個人而改名為sandra
但哥時我已經再見唔到佢ga la
而用這名一路至今
我都還愛這名
雖然簡單, 但我中意有d fd嗌我時嗌得親切
仲記得sandra係戲中逋過既說話
:我唔玩啦, 我玩唔起呀~
我細細個就超中意呢句
因為我覺得我成日比人玩
不過而家我變左, 我玩得啦
我希望我玩得起
咁個人先會開心
係咪? 所以我想再變
係心中願意地去變
唔係刻意唔係遺背良心
|