sanka

2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天


ooo 驚訝 分類: emotion- crazy

咁多日唔理個blog實在係唔應該
所以都係要打下野
呢兩日有fanfan陪我
好過左一點
起碼唔駛靜係對住佢
如果要我日日唔番學對住佢我真係會頂唔順
不過算啦
我都plan好左黎緊個week有咩做
同埋我都好開心同camcam講左自己d野
第一次同屋企人講
第一次比屋企識穿///
不過好彩係camcam姐~~~
冇事冇事....~~~
如果比mama知道就死得啦~~~
佢會幫我keep it secret既~~~
係咪??
講左出黎真係舒服d
雖然今日睇睇下四葉草真係喊左
因為呢幾日都真係忍得好辛苦
同埋有個fd話我而家遇到既事都真係好似四葉草
但我個人認為又唔係exactly似
因為我冇佢咁幸福
我冇佢地咁din
我冇佢地咁大團圓
又冇佢令咁完美
所以...我個人認為真係唔似
但就係唔知點解會喊
不過可能係好事黎既~~~
係咪??






訪客留言 (返回 sansanka 的日誌)


gpking2003 於 2008-12-26 09:38 AM 發表:
@@好多代號~~暈~~~
冇上來好耐好耐好耐sorry about that.....搞到咩都吾知tim >.點解a...又喊ge ?....
四葉草?...ja系感情野la~~
其實呢...有時候le d野真系好難解釋...好難話佢好吾好...
大家都吾知結果ge~~~ 我吾系好知what happen ..吾講禁多la~~
我怕講錯野~~如果以經講錯左ge話就真系好吾好意思la~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你...你...你竟然上左黎??
好surprise呀~~~~~~
係呀, 好多代號呀
想知係咩既咪打電話比我lor~~~
ke~
係關於感情野呀
有友情, 有親情, 有愛情
好多好多, 都係哥句, 打電話比我咪講你聽lor~
你冇講錯野呀
你上黎留言我超high呀~~~
多謝你....~
Posted at 2008-12-26 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







人氣:2912
暱稱: 嘉
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2010-09-24
2010-09-15
2010-09-14
2010-09-12
2009-10-26
» 日誌分類
全部 (129)
emotion- angry (7)
emotion- crazy (27)
emotion- hapi (30)
emotion- sad (37)
emotion- speechlass (16)
未分類 (12)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 68
今日人氣: 23
累積人氣: 2912
» 站內搜索
RSS Feed