咁多日唔理個blog實在係唔應該
所以都係要打下野
呢兩日有fanfan陪我
好過左一點
起碼唔駛靜係對住佢
如果要我日日唔番學對住佢我真係會頂唔順
不過算啦
我都plan好左黎緊個week有咩做
同埋我都好開心同camcam講左自己d野
第一次同屋企人講
第一次比屋企識穿///
不過好彩係camcam姐~~~
冇事冇事....~~~
如果比mama知道就死得啦~~~
佢會幫我keep it secret既~~~
係咪??
講左出黎真係舒服d
雖然今日睇睇下四葉草真係喊左
因為呢幾日都真係忍得好辛苦
同埋有個fd話我而家遇到既事都真係好似四葉草
但我個人認為又唔係exactly似
因為我冇佢咁幸福
我冇佢地咁din
我冇佢地咁大團圓
又冇佢令咁完美
所以...我個人認為真係唔似
但就係唔知點解會喊
不過可能係好事黎既~~~
係咪??
|