今日同呀姨既同事食左中午之後上左去佢公司
坐左一陣之後發覺佢地真係好忙咁埋個氣氛怪怪地我都係走先
之後去左搭車車去到個車站知道自己衰左啦
晒到咩咁又用晒紙布都唔知點算好
當我用手指試探一下頭上冒左幾多汗既時候
有個好好心既呀姨話: 不如你過黎呀, 我遮埋你^^
我即刻答: 呀姨你真係好心, 唔該晒你呀
呀姨: 唔駛~ 個天氣真係好熱呀你咁晒法唔得ga
雖然哥位呀姨好快就有車
而我等既9A都滿左冇辦法之下只有等9號
都乾晒左一陣但係都好多謝哥位呀姨: 你太好人啦~
跟住好鬼辛苦咁上左車既時候
有個"姐姐"(因為睇唔出佢既年齡xdd)問我9號到唔到I.S.
我答佢: 到呀, 不如我前一個站提一提你呀^^
佢就話: 好呀, 真係唔該你, 因為我平時答18號所以唔識呀
傾左一陣, 佢都唔知同我講幾多次"唔該"
今日都算好彩遇到兩個咁好禮貌同埋肯幫人同比人幫既人
開心開心~~~           
by the way, i quite like this background and the style of my blog =P
|